SHAKLEE Fun Day

Bila ada event mesti ada acara dan diskaun menarik kan? Shaklee selalu menghargai dan memberi peluang kepada semua ahlinya untuk menikmati penjimatan berganda tau.

Dah la setiap bulan pasti ada je promo menarik. Tambah lagi dengan extra promo dan aktiviti menarik yang diadakan di Home Office dan branch. Jadi, ahli baharu dan ahli sedia ada berpeluang nak datang branch dan pilih sendiri produk yang mereka suka. 

Nak ceritanya kat sini, 18 Mac 2023 (Sabtu) yang lepas, Shaklee telah mengadakan Shaklee Fun Day di Home Office, Branch Kota Bahru, Branch Kuala Lumpur dan Branch Johor Bahru. Happening giler guys!.



Seronok masing-masing memborong Produk Youth (produk penjagaan kulit muka) terpilih. Licin rak haha. Apa taknya, banyak freebies disediakan oleh Shaklee. Beli produk boleh dapat freebies comel dan berbaloi.

Bukan tu je, semua yang datang boleh bawa anak juga. Ada aktiviti untuk anak-anak. So, sambil mak-mak shopping, anak-anak boleh sertai aktiviti menarik juga. 

Bisnes Shaklee ni mudah je guys. Bisnes yang fun dan mesra keluarga. Dalam banyak-banyak bisnes, bisnes Shaklee ni la yang saya belajar banyak perkara dari hal marketing hinggalah kerohanian dan kekeluargaan.




Antara produk Youth yang diborong 

Berkotak-kotak. Mana SID yang tak sempat nak hadir cepat-cepat kirim haha

Pembelian set yang sangat berbaloi. Nak raya ni kan, kena la cantikkan diri

Dapat minuman percuma. Minum secawan pun dah kenyang

Shaklee buatkan minuman percuma nni untuk ketiga-tiga perisa. Coklat, Latte dan Vanila. Semua sedap!


-
Legakan tekak yang dahaga. Cuaca kat luar panas, masuk dalam terus segar...hihi


Ok guys. Jangan sedih-sedih jika anda masih belum menjadi ahli Shaklee. Jom daftar sekarang. Masih ada lagi Promo bulan ni yang melayakkan anda menikmati keahlian secara percuma.

Nak duit raya? Dengan bisnes Shaklee pun boleh dapat tau. Klik link untuk tahu lebih lanjut.


Contact saya ya

Ana Awang
019-6465550

#Shakleetriumph2023
#Shakleethrive2023
#projekblogmega
#shakleebentong

No comments:

Post a Comment