MAKAN VITAMIN PERCUMA? TAK MUSTAHIL DENGAN CASH REBATE SHAKLEE

Makan vitamin secara percuma semua orang suka. Betul kan? Kali ni saya nak share macam mana Cash Rebate boleh bantu kita dapat makan vitamin secara percuma.

Teringat dulu masa mula abah di diagnos sebagai pesakit jantung. Saya pun tak percaya macam mana abah boleh ada sakit jantung? 
  • Tak merokok
  • Berat badan ideal
  • Bekerja kampung biarpun tidak bersenam
  • Jaga makan (tak makan banyak)
Abah mula cari alternatif lain untuk bantu dia sihat. Ada kenalan yang cadangkan abah ambil vitamin. Ya, makanan tambahan. Harganya boleh tahan. RM150 untuk 15 hari sahaja. Duit pada waktu tu memang mengalir laju. Adik-adik masih ramai yang belajar. Abah pun perlukan vitamin untuk pulihkan tenaga dan bantu dia sihat. Tambah pula, abah ada gout. Pantang silap makan sikit alamatnya memang mengesot la sampai seminggu.

Akhirnya, abah tak mampu nak teruskan untuk beli makanan tambahan tu sebab perlukan belanja yang besar. Saya pula, tak mampu nak bantu banyak. Sedih. 

Sehinggalah abah perlu di operate untuk masukkan alat bantuan (ICD). Walaupun anak abah ramai yang kerja kerajaan namun perlu juga keluarkan modal untuk alat. Ke sana ke sini kami berusaha cukupkan duit. GL? Hanya boleh pakai untuk rawatan sahaja.

Sekarang, saya mampu belikan abah vitamin. Asbab belikan abah dan mak vitamin setiap bulan, saya dapat makan vitamin secara PERCUMA! 

Eh, macam mana pula? Siapa belanja? Tak ada siapa belanja. Siapa nak belanja saya makan vitamin percuma setiap bulan..hehe.. 

CASH REBATE

Selalunya, bila cerita tentang Cash Rebate ni, apa yang terlintas dalam fikiran korang? Dapat cash kan? Lebih kurang macam tu la Cash Rebate yang ditawarkan oleh Shaklee ni. Baca sampai habis ya, saya terangkan.

Paling penting sekali, Cash Rebate ni ekslusif tau. Hanya untuk ahli Shaklee sahaja. Sebab tu la bila korang buat pembelian, daftarlah menjadi ahli Shaklee. Dapatkan ID sendiri. Belum daftar lagi? Boleh klik sini ya untuk buat pendaftaran sendiri - DAFTAR AHLI.

Ok bila dah daftar, apa pula yang perlu dilakukan? Korang boleh shopping vitamin di website Shaklee. Sebagai ahli Shaklee, pastikan korang gunakan sebaiknya kelebihan ahli. Antaranya ialah

  1. Layak dapat harga ahli setiap kali pembelian.
  2. Pembelian RM300 atau 100uv dalam satu resit layak dapat penghantaran percuma.
  3. Pembelian 150uv ke atas layak dapat CASH REBATE
Macam mana nak tengok Cash Rebate tu? Ok, korang boleh rujuk jadual di bawah ni.

Anggaran bonus yang boleh dicapai dalam Shaklee

Bonus ni la yang disebut Cash Rebate. Dengan bonus ni juga korang boleh beli vitamin untuk diri sendiri pada bulan berikutnya. Jangan sangka hanya setakat ni je tau. Bonus boleh dicapai lebih lagi jika korang rajin tau.

Jom la buat bisnes Shaklee. Jika hanya makan sendiri je, mungkin hanya 5% hingga 8% sahaja bonus yang korang dapat. Dengan buat bisnes, lebih dari tu boleh dapat tau. 

Bonus yang dicapai oleh ahli Shaklee

Ini antara bonus yang pernah dicapai oleh team kami. Syok kan dapat bonus besar macam ni. Bukan hanya dapat makan vitamin secara percuma, malah boleh gunakan duit bonus untuk keperluan harian dan capai impian juga. 

So, korang nak makan vitamin secara percuma juga? Boleh contact saya ya. Saya guide korang untuk dapat bonus yang besar juga.

Ana Awang
019-6465550
Pengedar Shaklee Bentong

#blogmegashaklee
#shakleetriumph2023
#shakleethrive2023

No comments:

Post a Comment