PERCUTIAN SHAKLEE BEST KE BEST SANGAT?

Korang suka bercuti tak? Mesti la suka kan. Apalagi bila percutian tu percuma! Macam percutian Shaklee yang saya nak share dengan korang ni.

Percutian Shaklee

Dulu saya pernah la dapat 2 tiket percutian percuma. Sepatutnya pergi dengan husband tapi dia ada kekangan, so saya bawa kawan. Kira our time la waktu tu hahaha.. Memang rezeki betul waktu tu sebab bos luluskan cuti kami. Terima kasih bos!

Percutian ni ditaja sepenuhnya oleh syarikat. Makan, penginapan, tiket flight semua mereka belanja. Best! Cuma sedikit terkilan sebab negara yang kami pergi tu kan bukan muslim, so pada saya susah sikit nak cari makan sendiri. Tak berani nak cuba itu ini sesuka hati.

Bila saya join Shaklee, tengok-tengok eh...ada juga percutian yang ditaja! Tapi percutian yang ditaja oleh Shaklee ni lebih mewah dan ekslusif. Terasa seperti dilayan bak bidadari...giteww.. Walaupun saya masih lagi belum layak untuk dapatkan percutian percuma ni, tapi lihat sahaja pengalaman orang lain yang travel dengan percutian percuma ni pun buat saya sangat teruja. 

Macam mana nak dapat?

Langkah pertama of course la korang kena daftar dulu sebagai ahli Shaklee. Dah daftar? Good 👍. Jika belum boleh daftar di sini ya JOIN SHAKLEE

Langkah seterusnya, korang kena berhubung dan berbincang dengan upline korang. Siapa upline tu? Upline ialah sponsor korang tu la. Contohnya, jika korang mendaftar dengan saya, maka saya ialah upline korang.

Korang nak tengok tak pengalaman leader Shaklee yang dapat pergi ke trip percutian Shaklee di Switzerland? Jom layan video ni ya 


Best giler guys! Dapat bilik di 5 stars hotel tau. Korang bayangkan eh, ada tourist kat sana yang tanya diorang ni datang dari mana dan macam mana diorang boleh dapat trip mewah ni. Bukan sikit tau..ramaiiii sangat ahli Shaklee yang dapat pergi.

Bila diorang kata sponsored by Shaklee, diorang terkejut dan cakap Shaklee ni mesti company yang sangat-sangat stabil kerana mampu taja trip mewah macam ni.

Percutian Shaklee yang mewah dan dilayan sebagai VIP

Percutian Shaklee; kebanyakan mereka baru pertama kali bermain salji

Saya nak share percutian akan datang yang Shaklee tawarkan. Tahun depan (2024) Shaklee akan bawa (jika anda layak) ke Lawatan Antarabangsa Osaka,Nara, Kyoto Jepun dan Lawatan Serantau Pelayaran Royal Caribbean Singapura ke Phuket. Waaaa...best kan!

Percutian Shaklee bagi tahun 2024

Saya memang teruja betul bila tengok gambar-gambar yang leader Shaklee lain share sepanjang diorang berada di sana. View yang cantik, makanan yang sedap, bilik hotel yang mewah, layanan istimewa bahkan gambar pun ada photographer yang di upah oleh Shaklee untuk ambil gambar korang tau.  Kalau pergi sendiri mesti semuanya nak jimat kan. Yela, pergi sendiri dan bayar pun sendiri. Lain rasanya bila dapat trip percuma ni tau.

Korang dah pernah pergi luar negara? Taknak pergi dah? Tak apa, boleh hadiahkan trip ni kepada yang tersayang (abah, mak, anak) bahkan korang boleh juga fight untuk bawa mereka bersama korang. Baru la best pergi ramai-ramai kan. Korang juga boleh tukarkan trip international kepada tiket umrah tau. Jika korang nak hadiahkan tiket umrah VIP Shaklee ni kepada mak ayah pun boleh tau.

Doakan saya berjaya dapatkan tiket percutian Shaklee yang premium ni juga nanti ya. Saya doakan korang pun akan sama-sama capai impian korang juga.

Nak capai impian dengan Shaklee bersama saya?Boleh sangat.. Jom!


Ana Awang
Pengedar Shaklee Bentong
019-6465550


No comments:

Post a Comment