APA ITU PROJEK FTL BY DR.FORREST

 Assalamualaikum

Fuuuhhhh...berpeluh menyusun ayat, tapi tak tersusun juga kan...

hihihi...maaf ye korang. Saya ni karangan dapat B+ je agaknya.

-----------------

Ok, seperti yang dijanjikan...saya nak cerita pasal Projek FTL atau nama panjangnya From The Lab by Dr. Forrest.

Apa tu??? Haaa...ni nak cerita.

Projek FTL ni ialah projek khas untuk bantu korang untuk nampak lebih jelas target korang. 

Projek ni berasaskan kesihatan dan imuniti. Ia adalah program dropship untuk bisnes supplement Vitamin C. Kita fokus kepada Vitamin C.

Kenapa Vitamin C?

Sebab kalau korang nak tau, manusia ni tak boleh hasilkan vitamin C sendiri tau. Jadi dalam ekadaan pendemik sekarang ni semua orang sepatutnya wajib ada Vitamin C di setiap rumah untuk menguatkan sistem imun badan. 

Fakta lain yang WAJIB korang tahu tentang Vitamin C Dr Forrest ni ialah;

💢 1 botol ada 180 biji dan tahan 6 bulan!

💢 Organik dan berusia 40 tahun di pasaran!

Wow kan... kenapa lama? Sebab ia menunjukkan KUALITI produk dan dipercayai oleh penggunanya.

Ok, sekarang kita tengok apa pakej yang ada ya.








Jom kita tengok testimoni. Apa kata pengguna dan droshiper sebelum ni.












Gilerrr...hahahaha... Sihat dapat, cantik dapat, duit pun dapat!!
Macam tu la bila kita nak cari duit kan. Pastikan banyak manfaat yang kita dapat baru la berbaloi!

Haaa...tunggu apa lagi?
Macam mana nak mula? Mulakan dengan hubungi saya untuk saya masukkan nama korang dalam team. 
Yaaa...kita ada team...bukan kerja sorang-sorang.
Kalau korang bekerja dalam opis pun ada team kan.
Call / wasap saya ya!

Klik SINI untuk contact saya

Ana Awang
Team Projek FTL





No comments:

Post a Comment