SIDE INCOME KETIKA PKP

SIDE INCOME KETIKA PKP

Assalamualaikum 

masa mula nak menaip entry ni, tak tahu nak taip apa sebenarnya. Punya la lama tak menjengah blog. Namun, saya cabar diri saya untuk menulis walaupun sebenarnya saya sendiri tak pasti dengan hasilnya nanti.

Tapi kan... dah alang-alang menulis ni, biar saya kongsikan dengan korang SIDE INCOME yang saya rasa sangat CUN ! 

Tambahan pula, musim PKP ni kan.. semua orang terkesan! 

Jangan kata orang berpendapatan tetap ni makan gaji ni tidak terkesan tau. Aktiviti lain semua kena on juga betul tak? Perbelanjaan tetap setiap bulan tetap kena on juga. Malah kadang kala lebih lagi. Sebab apa? Duduk rumah je, mula pasang impian macam-macam. Nak upgrade bilik la, nak upgrade bilik air la..dapur la... macam-macam kan??? hahahaha..

Jadi, apa yang saya boleh offer untuk bantu korang?

Kebetulan sangat....rezeki korang betul la ni...

Team saya telah lancarkan 1 projek bisnes online yang bakal menjadi fenomena di Malaysia tau!!

From The Lab (FTL)



Ni la projek yang saya cakap tu.

Nampak tak kat poster tu tulis apa???

Bonus sehingga 43% dengan hanya duduk di rumah. Siapa tak nak kan?

Actually, projek ni berkaitan kesihatan. Sesuai sangait dengan keadaan pendemik sekarang. Masa ni la, orang akan berusaha untuk meningkatkan KESIHATAN sendiri dan keluarga di samping nak kekal CANTIK walaupun berada di rumah dan BONUSnya ialah DUITTTTTT. 

Kata nak SIDE INCOME tadi kan???

Teruja nak tahu???

Saya pun teruja nak bagitau tau!!

Korang standby 3 perkara ni je dulu sebelum kita mulakan;

1. Telefon pintar

....aiiisshhhh...telefon percuma ada kan..

2. Internet

....wow...ni lagi la...dah dapat yang FREE tu kan!

3. Jiwa yang besar (ni kena bina dulu)

Stay tune ya...saya akan kupaskan sedikit demi sedikit supaya korang faham dalam entry yang seterusnya nanti.

No comments:

Post a Comment