UNIKNYA VIVIX SHAKLEE

Salam semua.. Ya Allah lamanya rasa cuti Raya Haji. Dah macam awak pula yang pergi haji..hihi.. apapun, amiinnnn mudah-mudahan Allah rezekikan kita semua pergi menunaikan haji di kala kesihatan masih baik. Sekarang ni, ramai je saya tengok orang muda dapat pergi haji. Alhamdulillah. Rezeki. Kita? Jangan putus asa, teruskan berdoa dan berusaha untuk ke arah itu juga. 

Bila cerita tentang kesihatan ni, rata-rata yang pergi ke sana semua berikan tips yang sama. Pastikan kesihatan baik, badan fit sebab banyak berjalan dan standby vitamin supaya badan bertenaga dan sihat inshaAllah. So, saya nak kongsi cerita sikit tentang keunikan Vivix Shaklee la kali ni. Biar kita semua sama-sama dapat manfaat dan faham apa specialnya Vivix ni. Baru la bila makan Vivix tu kita akan lebih yakin dengan manfaat kesihatan yang bakal kita dapat.

Sel badan manusia


Manusia ni Allah ciptakan pun dah unik sangat. Saya sampaikan rasa macam tak percaya yang kulit ni pun organ. Organ manusia yang paling besar ialah kulit. Seluruh tubuh kita ni diliputi kulit kan. Dulu saya ingatkan organ ni dalaman je. Jantung, hati, buah pinggang... haa..ingatkan itu je organ kita. Rupanya tidak. 

Macam mana pula kita nak kata Vivix ni bantu badan kita lebih sihat? 

keunikan vivix ; sel sihat


Macam yang saya sebutkan dalam entry sebelum ni, Vivix ni kaya dengan Polifenol. Polifenol ni la yang membantu dan melindungi tubuh kita sehingga ke peringkat DNA. Dalam bahasa kampungnya, ia mampu nak cari dan baiki bahagian mana yang rosak dalam tubuh kita ni. 

Fungsi Polifenol

Saya perasan bila saya amalkan Vivix setiap hari, badan saya dapat berfungsi dengan baik. Rasa lebih cergas dan bertenaga je nak buat itu ini dalam tempoh pagi sampai petang. Bukan saya je rasa macam tu. Mak saya pun pengamal Vivix tegar juga. Mak pun cakap macam tu juga, sampaikan doktor asyik tegur mak setiap kali ada temujanji.

"Makcik ni cergas je. Makcik makan apa?"

Tapi mak saya ni tak pandai la nak promote. Hanya senyum-senyum simpul je..haha.. mak..mak..

Mesti ada yang kata, banyak je produk lain yang ada Polifenol. Tapi saya nak highlight keunikan Vivix di sini ialah ia kaya dengan Polifenol dan disokong oleh kajian klinikal. Kenapa saya kata kaya? Sebab dalam Vivix mengandungi gabungan proprietari polifenol tumbuhan daripada Anggur Muscadine, Lobak Ungu, Japanese Knotweed dan Eldeberi European. 

Anggur Muscadine di dalam Vivix

Anggur Muscadine yang luar biasa

Pernah tengok Anggur Muscadine? Saya pun tak pernah lagi tengok secara nyata depan mata tapi ada upline saya yang dah pernah pegang dan makan Anggur Muscadine ni tau. Uniknya Anggur Muscadine ni kerana 

  • Ia boleh membiak dalam persekitaran yang merbahaya 
  • Ia mempunyai Phenolic Profile yang memberikan perlindungan tambahan terhadap bakteria, kulat, yis, kemarau, kelembapan yang berlebihan dan suhu yang melampau.
  • Saiz yang besar, kulit dan biji yang tebal.
  • Mempunyai kromosom extra (mempunyai 20 kromosom sedangkan anggur biasa 19 kromosom)  sehingga ia mampu merawat dirinya apabila diserang serangga atau burung.
  • Jumlah Asid Ellagic yang tinggi yang mana ia penuh dengan sejenis polifenol
  • Anggur yang paling jarang ditemui, tahan lasak dan memberikan banyak manfaat kesihatan.
  • Ia merupakan satu-satunya anggur yang tidak perlu racun perosak.
Gabungan istimewa semua tumbuhan organik ni menggunakan proses ekstrak berpatern tau. Ala..macam resepi original tula.So, company lain tak boleh sesuka hati nak tiru tau. Secret recipe giteww.

Kalau korang perasan (bagi yang dah cuba Vivix), Vivix ni tak akan meruap apabila diletakkan di atas permukaan pada suhu bilik. Paling awesome bila diletakkan dalam freezer, Vivix tak akan membeku. Cubalah! 

Keunikan Vivix nilah yang membuatkan ia sangat istimewa. Lebih terasa istimewa bila sendiri dapat manfaatnya tau. Jangan kata, saya tak sakit so saya tak perlukan Vivix. Vivix bukan ubat, ia adalah makanan kesihatan. Lagi pula, tak kan nak tunggu sakit baru nak cari penwar. Kan mencegah itu lebih baik daripada mengubati ✌ 

Bagi mereka yang sihat dan nak kekal sihat, awet muda dan maintain cantik kena la ambil Vivix ni. Biar Vivix yang bekerja untuk kita. Apa yang perlu kita buat? Jaga lifestyle yang sihat. Jangan la pula mentang-mentang dah ambil Vivix, boleh balun makan apa sahaja dan amalkan gaya hidup yang tak sihat..hehe..

Ok korang, jika nak dapatkan Vivix boleh contact saya ya.
Bulan ni (Julai 2023) ni masih ada lago promo Vivix tau. Boleh klik sini.

Nak dapatkan konsultant percuma boleh contact saya ya

Ana Awang
Pengedar Shaklee Bentong
019-6465550

No comments:

Post a Comment