VIVIX DAN RESV SAMA JE KAN..EHHH YEKE?

 Vivix dan resV berbeza? Yeke? Saya ingatkan sama je!

Haa...korang macam mana? Korang pun ingatkan Vivix dan resV tu sama je ya? Kurang tepat tu tuan-tuan puan-puan.. Ok, jom saya share info dengan korang.

Dos harian yang dicadangkan bagi mendapatkan manfaat Polifenol

Dalam gambar di atas ni adalah dos yang dicadangkan oleh Nutritionist Shaklee bagi membantu kita mendapatkan kebaikan Polifenol secara optimum.

Nampak kan? Jika sama, takkan la Nutritionist cadangkan pengambilan kedua-duanya sekali.

Ok sekarang, jom kita tengok apakah beza Vivix dan resV ni.



Ini pula perbezaan yang ketara la. Jika lihat ramuan resV lebih daripada Vivix. So, manfaatnya juga lebih. Untuk pengetahuan korang juga, resV ni dihasilkan selepas 10 tahun Vivix dikeluarkan tau. Dah la nak hasilkan Vivix pun dah ambil masa yang lama kerana melalui proses kajian yang terperinci. Ini menunjukkan pihak Shaklee sangat menitikberatkan kualiti setiap produk. 


Namun, terdapat juga persamaan manfaat Polifenol yang ada dalam Vivix dan resV. Pastinya untuk kesihatan sel badan. Gabungan dua produk premium ini inshaAllah dapat membantu badan kita kekal sihat, awet muda dan cantik..



So korang yang nak dapatkan khasiat Polifenol yang ada dalam Vivix dan resV ni boleh contact saya ya. FREE consultant akan saya berikan kepada korang nanti tau.

Ana Awang
Pengedar Shaklee Bentong
019-6465550


No comments:

Post a Comment