KULIT CANTIK DENGAN HARGA RAHMAH

Wasap guys! 

Eh.. macam Khairul Aming pulak kan. Hehe..tak pela ek, sesekali. Bukan apa, tadi tertengok video dia tunjuk cara rakan suara untuk video masak. Menu ayam phad pet. Sedap pula tengok haha..

Ok. Dah masuk bulan baru ni, apa lagi..Shaklee ada menu baru. Eh..promo baru.. menu rahmah. Masa mula-mula saya nampak je promo tu. Awww...murah giler! Sebelum ni pernah ada promo 2 vitamin C dapat harga RM99 tapi kali ni lagi awesome tau! Korang tengok ek ni

Set A

Harga cuma RM99 je dah boleh dapat 1 tong ESP dan 1 botol Vitamin C.
Korang tengok ya harga asal ESP ni berapa. Serius murah yang ini kan?

Dengan pembelian set ni anda layak pula dapat PERCUMA KEAHLIAN (Tak perlu bayar RM35 atau beli barang 100uv). 

Korang yang baru join, layak beli 3 set. So, bleh la buat stok untuk 3 bulan ni kan. Vitamin C tu boleh makan satu family. Ini saya share kan harga dan penjimatan yang korang boleh dapat bila buat pembelian set ni.

Set B

Set C

Sebelum bulan puasa hari tu, ramai je saya tengok update demam tak kebah-kebah. Saya dan suami pun tak terkecuali tau. Seminggu demam. BIla dah ok, selera makan tak berapa ok. Badan lesu semacam. Kami cuma makan ESP je buat alas perut.

Bila kami dah sihat betul-betul, ingatkan tak ada dah yang kena demam. Rupa-rupanya bulan puasa ni pun ada juga. Lagi kesian, demam dalam bulan puasa. Tak boleh nak bayangkan tak larat tu macam mana tau. 

So korang, nak bagitau ni. Kesihatan itu sangat penting. KIta rasa kita kuat tapi bila Allah uji sikit terus rasa nikmat sihat itu sangat berharga. Kami ni tak missed makan vitamin C pun Allah uji sikit dengan kesihatan pun rasa tak larat sangat. Orang yang tak makan vitamin C apatah lagi. 

Badan kita tak boleh hasilkan vitamin C sendiri tau;. Kena ambil melalui pemakanan. Tapi bila badan sakit tak lalu nak makan, oren sebiji pun susah nak habiskan. Apatah lagi nak makan 7 biji buah oren untuk samakan dengan 1 tablet vitamin C?

Keistimewaan Vitamin C Shaklee


Saya pula bukan jenis suka makan oren sangat, kena tang masam tu...adeehhh boleh spoil mood tau haha.. Harga buah pula sekarang boleh tahan juga kan. Nak yang sedap dan manis kena bayar lebih la..

Kombinasi ESP dan Vitamin C ni memang awesome tau. Vitamin kulit namanya. Lebih terkenal dengan jolokan Set Cantik Basic. Kenapa basic? Sebab ini adalah vitamin paling asas yang dieprlukan oleh kulit kita. 

Kulit kita ni adalah gabungan sel paling besar tau. Makanan sel ialah protein. ESP ni bekalkan protein untuk sel badan. Haa..lebih kurang gitu la nak explain dengan bahasa kampung. 

Gabungan protein soya ni dengan Vitamin C memang cantik dah. Buat kulit kita sihat. Kulit sihat akan nampak berseri. Sebab tu la siapa yang consume set basic ni pun memang nampak berseri dah.

Teringat kata-kata kawan saya satu tempat kerja tu. Selalu dikatanya saya ni hitam, muka belang haha..

"Ko ni Ana, pakai la bedak sikit" Gitu la lebih kurang ayat dia. 

Selfie sendiri je. Masa ni baru pandai selfie haha


Saya pula jenis memang cepat berpeluh. So malas nak cara sangat bab penjagaan kulit muka ni. Kat sekolah pula kerjanya selalu ke hulu ke hilir bawa kamera masa tu. Di kelas, di perhimpunan, di padang.. memang setia dengan kamera la.

Baru berjinak-jinak dengan Shaklee. Nampak kulit muka pun berpanau. Adehhh...


Kerja saya banyak ambil gambar orang je. Gambar sendiri tak ada haha.. harapkan ehsan orang yang perasan saya dan ambilkan gambar je. Kesian kan.

Akhirnya bila saya dah consume 2 vitamin ni, nampak la sedikit perubahan. Sampai la satu hari tu dia tegur

"Nampak putih sikit muka kau"
Masa tu saya rasa berbunga-bunga betul. Alhamdulillah akhirnya Allah temukan jodoh saya dengan produk yang betul. Sejak tu saya consume sungguh-sungguh dan amalkan set premium pula. Set premium ni nanti saya cerita lain kali ya. Siap boleh pudarkan jeragat tau.

Alhamdulillah..hilang dah panau dan kulit makin baik


So korang, yang mana satu pilihan hati?
Set A, B atau C? Ke nak juga beli oren hari-hari?

Jom la beli Vitamin Kulit ni dengan saya. Saya akan guide korang cara makan yang sesuai dengan masalah yang korang hadapi.

Perlukan bantuan apa-apa atau nak tanya soalan boleh contact saya di sini ya

https://linktr.ee/anaawang

Nak register membership pon boleh buat sendiri.
Klik sini  shorturl.at/ehBGT

#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#SetRahmahShaklee2023



1 comment:

  1. Wah.. Panau pun boleh hilang dengan set ESP & Vitamin C ni… terbaik testimoni ni.. hehe

    ReplyDelete